Proton Preve Turbo


Video terbaru dari Proton yang di siarkan di Youtube untuk promosi Proton Preve. Eksklusif masih belum keluar tv lagi.

Wira Turbo Kit Video


Mari bro semua kita tengok sikit video ni. Apa dia punye citer …

Proton Wira Turbo Bolt On 4G93


Apa kelebihan yang anda akan dapat?

Anda akan tau barang apa nak pakai, tak payah nak kena tipu dengan orang tengah yang ambik komisen parts giler giler tapi tak tau mende pun

Nak bawa laju pun takyah la sampai tekan pedal minyak sampai ke lantai, tekan sikit je dah cukup

Anda didedahkan dengan cara pengiraan anggaran kos agar anda boleh prepare bajet lebih  awal

Anda akan juga tau bengkel yang anda boleh hubungi secara terus untuk mendapatkan konsultansi tanpa melalui mamat2 yang mengaku pakar tapi rupanya hantar kat bengkel orang lain hanya untuk korek komisen berlebihan

Anda boleh dapatkan panduan mudah ini dengan klik ikon dibawah!