Kereta takde pickup?


Kereta takde pickup?
Enjin tak pickup?
Kereta kurang kuasa?
Kereta kurang pickup?

Jangan risau.

Jawapannya ialah kerana injector atau karburetor yang kotor!

Kena overhaul ke?

Hohoho …

Takdelah macam tu. Jangan buat lawak ok.

Penyelesaiannya semudah ABC.

Nak tau?

Ni haa dia.

 

Bila injector kotor inilah yang terjadi, minyak sembur tak cantik sebabkan pembakaran tak sekata.

Bila pembakaran tak sekata, enjin pun kurang kuasa.

Bagaimana nak servis injector atau karburator?

Hantar kedai tau je lah, kang buka2 enjin pomen kata ada barang lain pulak rosak.

Macam-macam kan.

So, nak mudah tak payah buka enjin pon.

Cuci dalaman je macam makan jamu tu.

Nak tau caranya?

Cara mudah kos jimat tapi berbaloi.

Klik sini —> Cuci injector/karburator DIY (buat sendiri je)

JIMAT KOS!

Advertisements

Tinggalkan komen

Tiada komen.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s