Cara untuk dapatkan top speed


Cara untuk dapatkan top speed kereta anda ialah dengan mengembalikan kuasa asal kereta.

Ingat tak masa mula2 dapat angkat kereta dari kedai.

Smooth kan macam jalan atas air.

Sekarang apa dah jadi.

Kereta lembam?

kereta takde pickup?

enjin tak pickup?

kereta kurang kuasa?

kereta kurang pickup?

Haha.

Bukan salah kereta pun.

Tapi salah tuan punya kereta.

Pakai tau.

Servis hampeh!

Nak bagi tau sini.

Cara untuk dapatkan top speed ialah dengan cuci injector.

Tu pun kalau kereta injection.

Kereta lama camner bro? Masih pakai karburetor!

Takde masalah, boleh je.

Guna pencuci karburator lah.

Mana nak hantar? Bro ada buat tak?

Tak yah. Buat sendiri jek!

Mana tau bro.

Owh ini DIY punya. Made in USA.

Tuang dalam tangki dia cuci sendiri punya.

Boleh percaya ke?

OK!

Kalau tak percaya boleh baca testimoni.

Klik sini —> Baca testimoni pickup power!

Advertisements

Tinggalkan komen

Tiada komen.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s