Pembukaan Bengkel Modifikasi Kereta



Salam Peminat2 Modifikasi Kereta,

Di umumkan pembukaan bengkel baru kami yang telah pun beroperasi lebih 2 minggu.

Lokasinya:

Lot 2599, Jalan Salleh Off Jalan Meru

41050 Klang

Selangor

Sokongan anda adalah sangat dialu2kan.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut sila hubungi kami.

5 Komen

  1. salam..rasa mcm nak melawat se sana la..

  2. salam bro raub, adik saya (faiz) ada dibengkel tersebut dan jika nak datang alang2 buat servis sekali hehe boleh call dia dulu. no hp dia ada boleh dilihat dengan klik ‘Hubungi Kami’. bila nak tulis artikel kat blog saya?

  3. salam,hehe servis pokcik buek sendri jo…kalau maleh sgt baru hntar kek org…
    tentang artikel xjadi masalah,insyaAllah saya akan cuba luangkan masa..

  4. ok bro raub, no problemo. tapi kongsilah tip-tip penjagaan kenderaan yang berguna untuk pengunjung2 blog ni. tq2


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s