Salam Perkenalan


Salam sejahtera,

Nama saya Azam. Selamat datang ke blog saya dan salam perkenalan. Tujuan blog ini dibina bukanlah semata-mata untuk menonjolkan perkara-perkara yang berkenaan diri saya namun juga peluang untuk anda menghantar gambar kereta Proton WIRA anda agar dapat saya memaparkannya disini secara PERCUMA. Paparan yang akan saya gunakan adalah Flickr (lihat sidebar di sebelah kanan, Proton: The Next Gen) dan hanya gambar yang saya berkenan sahaja akan dipaparkan di blog ini. Ingat ya, Proton WIRA sahaja. Sekiranya anda berminat sila tinggalkan pesanan & alamat emel dalam komen dan saya akan hubungi anda kemudian atau terus hantarkan gambar ke azam97rm@gmail.com. Kerjasama anda semua didahului dengan terima kasih.

3 Komen

  1. Assalamu’alaikum,
    Izinkan saya mampir dan baca-baca di blog anda.

    Salam,
    Andi.

  2. gud!

  3. bro ery, tq atas sokongan


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

