Wira Gagak Hitam


Wira mata kucing

Wira mata kucing

Spoiler lawa

Spoiler lawa

Dapatkan T-shirt WIRA eksklusif, klik sini.

2 Komen

  1. Askum saya dari kedah,saya nak tahu d mana saya boleh dapat enjin kereta wira 1.5 tahun 2005 ke atas,kerana saya mahu enjin standard kerana wira saya tahun 1994 1.3,atau enjin apakah yang sesuai,saya amat buntu sekali kerana tidak tahu enjin apa yang saya harus guna.

  2. dah set bajet ke? bajet brp?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 81 other followers